פוסט ראשון וחגיגי לבלוג

11 תגובות

 חמישה דברים שצריך לדעת עליי לפני שנכנסים לבלוג שלי:

א. אני פטפטנית מהזן הגרוע ביותר (אלה שמדברים באמצע סרט)

ב. אני מכורה למיחזור, אני ממחזרת הכל (כן, הכל…)

ג.  בהמשך ישיר ל – ב' אני חטטנית זבל כפייתית, אני דוגלת במשפט "זבל בשביל אחת, אוצר בשביל האחרת" אני לא בוחלת בחיטוטים במזבלות, בעמדות ארעיות של זבל לפני שמגיע האוטו זבל, ובצידי דרכים כדי לקחת דברים ואז למחזר אותם. המשפט שאני הכי אוהבת לשמוע זה "יש לי משהו שאני רוצה לזרוק את רוצה לראות את זה..?" (אויש כמה נחת זה גורם לי..)

ד. אין מה לחפש אותי ברשתות חברתיות – אני לא שם.

ה. אני מכורה לאינטרנט, החלום הכחול שלי זה שיום אחד אני אענה לטלפון (בפעמים הבודדות שאני טורחת לענות לסלולארי שלי..) וגוגל יהיו מהצד השני של הקו …

אם צחקתם עד עכשיו אז אשריכם כי הגעתם למקום הנכון.

הבלוג שלי מגיע אחרי תקופה ארוכה מאוד בה שקדתי על הפרויקט של הפיכת אחת ממשאלות ליבי למציאות. הצורך בבלוג עלה בשנה האחרונה ונרשם אף ב – To Do List לשנת 2010. מבחינתי הבלוג מהווה קפיצת מדרגה רצינית למה שעשיתי בשנה האחרונה ויותר ובה השקעתי את מרצי בלימוד עולם חדש, מעניין ומרתק וזה עולם היצירה.

יהיו פה בעיקר פיטפוטים והגיגים שונים של על בישול, אפייה, ומה שאני בעיקר עושה בשנה האחרונה יוצרת. היצירה הגיעה ממקור אחר לגמרי, מהעובדה שאני מכורה למיחזור, אני ממחזרת הכל. כל הקניות שלי מבוססות על דברים שניתנים למיחזור, רוב האנשים הולכים לסופר ומסתכלים על המחיר או האיכות, אני בודקת בראש ובראשונה מה אני יכולה לעשות עם הקופסא לאחר מכן. ומעל כל זה יש לציין את האהבה הגדולה שלי לחיטוט בזבל (לא להגזים אני לא מרחיקה לכת עד חיטוט בפח עצמו … אני מסתפקת בלהרים את המכסה).

מקווה שהפוסטים יהיו מהנים, משעשעים, מלמדים ובעיקר לדעת שזה עזר ותרם לכם ולו במקצת.

מקווה שתישארו…

אז אני פה לכל שאלה

                                                                                                                                שלכם

                                                                                                                         Miss Pudding

מחבר: Miss Pudding

מיס פודינג עדין שותה ויטמינצ'יק, אוכלת כל יום דני וניל ועוד כמה דברים שאף אחד לא אוכל, חושבת (יותר נכון בטוחה) שכל אחד צריך לתלות בבית תמונה של בן גוריון (אין על האיש הקטן הזה!) בטוחה שקניות עושות טוב לנשמה, למנהל הבנק ולעור הפנים וזה מה שחשוב בסופו של דבר, מאמינה שאין כמו פיתוח העל - מוצר המופת האגדי - אקונומיקה, ושצריך להפוך את שבועות לחג של שבוע חגיגות. זה אני על רגל אחת

11 מחשבות על “פוסט ראשון וחגיגי לבלוג

  1. מותק ,
    תתחדשי, נראה מולה ומפתיע
    סומכת עליך שהבלוג שלך יהיה עמוס כל טוב
    נשיקות

  2. בהצלחההה אחותי המוכשרת!!!!!!
    כל הכבוד…… רעיון גיזעי.!!!
    כמובן שמיותר לציין שעלינו לא מנסים את המתכונים שלא נהיה עוד יותר שמנמנים!!

  3. אחלה רעיון miss puddding (;

    בניקוד לקיפי הקיפודית לי אין בעיה לטעום הכל .

    wish you luck ….

  4. אשרייך!!!!מזל טוב להולדת הבלוג

    אצלי זה עדיין יושב על הוריד ולא ממאן לרדת. אולי ארים פרויקט כזה אי פעם.

    כנראה גם צריכה תמיכה ודירבון.

    העוגיות נראות יאמי…

  5. יפה עשית, שיהיה בהצלחה ובהנאה!!

    מעולם לא נתתי דעתי להתלבטויות ולהתעמקויות הרבות
    המלוות פתיחת בלוג.מעניין לדעת.

    • תודה רבה! יש הרבה שעושים את זה הרבה יותר בקלילות, אני פשוט פחדתי שזה לא יצליח ולא רציתי להתאכזב, והעבודה הארוכה של החודשים הארוכים בהחלט הייתה שווה

  6. היי תותונת,
    הגעתי לכאן דרך הקישור באומנות שימושית, וכשקראתי את הפוסט הראשון חשבתי לעצמי אחד משני דברים: או שהופרדנו בלידה או שאני כתבתי את הפוסט ולא ידעתי…
    אז נעים מאוד, אני יעל, בעלת בלוג חדש גם כן שעוסק באותם נושאים, פחות או יותר, ואשמח אם תבקרי גם אצלי. נהניתי והוספתי אותך למועדפים.
    שיהיה בהצלחה,
    יעל.

  7. איזה יופי!! (לא רק הבלוג, גם התוכן). בהצלחה!!

    אגב- העוגיות ינוסו בקרוב.

  8. בלוג מקסים ומושקע אהבתי את אירוח הקונדיטורית המופלאה
    וקצת התפלאתי שהיא חולקת עימנו דווקא מתכון ללא אפיה כלל
    כ"כ קציצה משולשלת ? אולי בטעות הכוונה למשולשת ?כי אם לא
    זה עושה לי אסוציאסציה של יותר מדי קוליפורמים בלבן…
    מיס פודינג המתוקה אני אוהבת מה שאת עושה ואבקר שוב באתר בקרוב
    באהבה זוהר

    • אני מתכוונת לארח אותה פעם נוספת ואבקש ממנה אירוח של מאפה.
      הכוונה היא לקציצה של שלוש פעמים מלשון משולש – משו-ל-של-ת ולא מהאסוציאציה שזה עורר בך, אבל למען הסר ספק החלפתי את הניסוח כדי שזה יהיה ברור.

להשאיר תגובה

