לוח מודעות מסוגנן

6 תגובות

אני מכורה ללוחות מודעות, לוחות בעיתונים, לוחות עירוניים, לוחות של הקיבוץ, והכי הרבה הלוח האישי של כל אדם. אני בטוחה שניתן להכיר אדם כבר לפי לוח המודעות שלו – מה הוא רושם שם, מה הוא תולה, מה הוא מחליט לשים, מה לרשום, איך זה רשום ובאיזה אופן. מענין לגלות שדווקא מה שנעשה כבדרך אגב הוא לפעמים דווקא הרבה מהאופי שלנו. יש אנשים שלוח המודעות שלהם עמוס במתכונים, יש כאלה בטלפונים וכתובות, ויש כאלה ששמים שם כל מיני תזכורות. עולם שלם נפרס כשכותבים את המילה לוח מודעות באינטרנט. הלוח הבא עוצב לחברתי לעבודה שקיבלה לוח מודעות ורצתה לשדרג אותו לביתה. הלוח המקסים שילב: לוח שעם, לוח מחיק ולוח גיר הכל יחד, ובנוסף הגיע עם כל האביזרים ללוח. הלוח היה חלק ולבן עם כיתוב בצבע כתום בחלק העליון של הלוח, הבית שלה מאופיין בסגנון וינטאג' ורציתי להתאים אותו לבית.

היות והיה עליו כיתוב גדול של פעילות מקום העבודה ורצינו להסב את זה לבית, הבטחתי לה כי אקח את הלוח ואשדרג לה אותו כך שהכיתוב יוסתר והוא לא ישתקף. ראשית טיפלתי בכיתוב הכתום שהיה רשום. החלטתי להקדיש אותו לה ולבן זוג ולצין את שמם יחד.

רציתי לשדרג לה את המגנטים שצורפו ולשם כך הדבקתי עליו כפתורים לבנים שהתאימו להם בול ונתנו שידרוג למגנט האדום/שחור.

במקום החוט הלבן – שהיה דומה לשרוך נעלים, לקחתי חוטים חומים ופשוט כרכתי בינהם כצמה וקשרתי בין שני הווים. לא ידעתי מה גודל המקום שהיא רוצה לתלות את המסגרת והכנתי לה שרוך שניתן לשנות גודלו והיא יכולה לשחק עם האורך.

כדי לתת לה לוח שכבר מגיע קצת מוכן – הוספתי שתי תזכורות – האחת דברים לקנות לשישי והשני מתכון להכנת צזיקי. כדי לתת לדפים קצת טויסט, כתבתי את הכל על הדף מגש שארומה מגישה את המזון שלה. פשוט חתכתי את הדפים לגודל של דפי memo קטנים.

כשסיימתי את הלוח עטפתי לה כל בנייר שקוף וצירפתי שקית ריח לארון בריח לבנדר.

רוצה לטעום מעוד הדרכות ברחבי הרשת מרחבי הרשת:

עיצוב לוח מודעות על ארון בגדים

עיצוב לוח לתלית פתקים

יום עצמאות שמח

מחבר: Miss Pudding

מיס פודינג עדין שותה ויטמינצ'יק, אוכלת כל יום דני וניל ועוד כמה דברים שאף אחד לא אוכל, חושבת (יותר נכון בטוחה) שכל אחד צריך לתלות בבית תמונה של בן גוריון (אין על האיש הקטן הזה!) בטוחה שקניות עושות טוב לנשמה, למנהל הבנק ולעור הפנים וזה מה שחשוב בסופו של דבר, מאמינה שאין כמו פיתוח העל - מוצר המופת האגדי - אקונומיקה, ושצריך להפוך את שבועות לחג של שבוע חגיגות. זה אני על רגל אחת

6 מחשבות על “לוח מודעות מסוגנן

  1. מחפשת לוח כזה בדחיפות
    אם אפשר לחזור לטלפון 0549507787

    תודה

    • היי ימית,
      הלוח עוצב לחברתי והוא ניתן מהחברה שבה היא עובדת, העיטורים נועדו להסתיר את הלוגו שלהם.
      אני שמחה שאהבת את הלוח.

      • יש לך מושג איפה אני יכולה להשיג כזה???? ממש ממש דחוף וחשוב

      • יש לך מושג איפה אני יכולה להשיג כזה???? ממש ממש דחוף וחשוב. אם חברה שלך לא השתמשה בזה או יכולה להשיג לי כזה מהעבודה שהיא עובדת אני ככ יודה לך כמובן בתשלום!!!

        • אצלה זה תלוי בבית. אני מבינה שזה ממש חשוב לפחות לפי התגובות :). צר לי באמת אין לי מאיפה להביא לך עוד אחד. אני מעצבת לאנשים לפי בקשה וכמובן לפי מה שהם מביאים לי. אני אשאל אותה אם היא מוכנה למכור את שלה.

להשאיר תגובה

