ספר מתכונים

השארת תגובה

ההגדרה למתכון על פי אבן שושן אומרת ש:
מתכון – רצפט, רשימה מפורטתשל חומרים לשם הרכבת דבר מה ("מתכון רפואי" "מתכון לעוגה") – [מתכון -,מתכונים, מתכוני]
"אבן שושן"

אני חובבת מתוכנת ובעיקר ספרים מכל סוג שהוא של בישול ואפייה, אני צורכת אותם בקפידה ומקפידה על מי שאני מצרפת למדף הספרים שלי. יש משהו כל כך חם, מזמין, יצרי וממלא באושר בספרי מתכונים. הסיפורים מאחורי המתכונים, התחושה שהם יוצרים מחזירים אותי אל הילדות, זה אולי הדבר הכי ממלא שניתן לקבל מספר.

הספר הבא עוצב לחברתי שהביא לי מחברת וביקשה כי אעצב לה ספר מתכונים שתוכל לרשום בו מתכונים. היא הביא לי ספר שנשא עיצוב של חברה במסגרת קד"מ שעשתה.
כדי לעצב לה את הלוח בצורה הכי פשוטה עם חיבור מצאתי דף אוכל ששמים על המגש ב"ארומה". עטפתי את המחברת כהתחלה בדף, ולשמחתי הוא התאים בול.

לאחר שעטפתי את המחברת בספר של ארומה לקחת מדבקות אותיות והכנתי כיתוב באנגלית עם שם מקבלת המתנה

לא רציתי על הספר מתכונים אבל כן רציתי לתת לו תחושה חמימה ומזינה ליצור ולהכין. הוספתי לו פרחים בצד שהתחברו לצבעים המאפיינים של העיצוב: לבן, שחור ואדום.

כדי לתת לה תחושה שכבר כדי לה להכין משהו שתלתי לה כל מיני מתכונים: כמה שלי וכמה שגזרתי לה מהעתון.


לקח לי להכין לה את זה בפחות משעה כולל הדבקת המתכונים וכתיבת מתכונים.
זו מתנה מקסימה להביא למישהו בשילוב עם עוגה או קופסאת תמרים.

appetito שזה בתיאבון באיטלקית

מחבר: Miss Pudding

מיס פודינג עדין שותה ויטמינצ'יק, אוכלת כל יום דני וניל ועוד כמה דברים שאף אחד לא אוכל, חושבת (יותר נכון בטוחה) שכל אחד צריך לתלות בבית תמונה של בן גוריון (אין על האיש הקטן הזה!) בטוחה שקניות עושות טוב לנשמה, למנהל הבנק ולעור הפנים וזה מה שחשוב בסופו של דבר, מאמינה שאין כמו פיתוח העל - מוצר המופת האגדי - אקונומיקה, ושצריך להפוך את שבועות לחג של שבוע חגיגות. זה אני על רגל אחת

להשאיר תגובה

