זהו התמכרתי ….. SHAME on me

2 תגובות

התמסחרתי לי בכייף, עוד שנייה אני מגיעה לרשות להגבלים והופכת את עצמי למותג …

יש לי Pintrest  מעתה ניתן לעקוב אחרי גם ב – Pintrest שלי

http://pinterest.com/misspudding/

למי שלא מכיר את המודל החברתי הזה מדובר ברשת חברתית שמהווה לוח מודעות למה שאתה אוהב. מדובר בקישורים ישירים ללינקים מרחבי העולם שנמצאים על לוח מיוחד המחולק בתוכו ל – Boardים ובתוכם אתה יכול לנעוץ דברים שאהבת.

הרעיון שעומד מאחורי Pinterest מבוסס כמעט כולו על שיתוף תמונות. אך בשונה מפייסבוק, השיתוף הוא של תמונות שהגולשים מוצאים ברשת ופחות תמונות שהן בעלות נופך אישי,  את התמונות מעלים הגולשים לדף האישי שלהם שמשמש כ"לוח מודעות אלקטרוני". Pintrest עובדת בגרסה של קהילה סגורה כדי להתקבל תצטרכו להזין את כתובת המייל שלכם באתר ולהמתין להזמנה שתתקבל במייל או לחילופין, לבקש מחברים רשומים שיזמינו אתכם (לי לקח מלא זמן להתקבל …).

בעמוד האישי שלי אפשר לראות את כל מה שאני אוהבת, אני מעלה בקצב מהיר לינקים מגניבים לפי קטגוריות ה – Board שלי, דברים שאני אוספת מרחבי הרשת או מחברי ל – Pintrest.  אפשר לעקוב אחרי גם שם וגם לבקש שאני אזמין אתכם לראות דברים שאני מעלה. 

arrivederci  שזה להתראות באיטלקית!

מחבר: Miss Pudding

מיס פודינג עדין שותה ויטמינצ'יק, אוכלת כל יום דני וניל ועוד כמה דברים שאף אחד לא אוכל, חושבת (יותר נכון בטוחה) שכל אחד צריך לתלות בבית תמונה של בן גוריון (אין על האיש הקטן הזה!) בטוחה שקניות עושות טוב לנשמה, למנהל הבנק ולעור הפנים וזה מה שחשוב בסופו של דבר, מאמינה שאין כמו פיתוח העל - מוצר המופת האגדי - אקונומיקה, ושצריך להפוך את שבועות לחג של שבוע חגיגות. זה אני על רגל אחת

2 מחשבות על “זהו התמכרתי ….. SHAME on me

  1. פינגבק: שנייה לפני פורים «

  2. פינגבק: שנייה לפני פורים |

להשאיר תגובה

