יש לי יום הולדת… השמחה רבה! תחרות עם פרסים שווים

תגובה אחת

רגע לפני שזה עולה בפייסבוק, אני מפרסמת את זה פה לכם הקוראים הכי נאמנים שיש לי בבלוג ובעיקר למנויים שעוקבים וקוראים.
"יש לי יום הולדת השמחה רבה. יש לי, יש לי יום הולדת אז בוא למסיבה".
יש לי יום הולדת ביום הכי יפה בשנה – ערב שבועות אני מחליפה מספר.
רגע לפני היום הולדת שלי אני מפנקת את הקוראים היקרים בפרסים שווים ומגרילה 3 פרסים שווים ונהדרים בול לפני שבועות.
לקרוא היטב את התקנון ולראות מה הוא דורש ממכם!
תקנון יום הולדת למיס פודינג:
1. ישנם שלושה פרסים: למקום הראשון, למקום השני, למקום השלישי.
2. פרס ראשון: עוגה שווה שתיפול לכם הלסת
3. פרס שני: 12 מיני קאפקייקס מגניבות
4. פרס שלישי: קופסאת עוגיות הפתעה
5. פה זה כמו בטוטו: ההשתתפות אסורה על בני משפחה דרגה ראשונה והבני זוג שלהם.
6. בהמשך לסעיף הקודם חברים מותר, בני משפחה דרגה שניה ומעלה מותר (אני לא יכולה לנהל את כל המשפחה המזרחית שלי), אנשים מחו"ל יכולים להשתתף – עם כתובת מחו"ל ורק בהגרלת הפרס השלישי.
7. אני מחליטה מה להכין לכל פרס, אתם יכולים רק לעשות "ווואו" ולהנות (מבטיחה שלא תתאכזבו)
8. אלרגנים, רגישי –X, נטולי –X, קבוצת נגמלתי מסוכר או/וגלוטן או/ו שוקולד או סתם אנשים שלא אוהבים דברים מסוימים, צר לי אני היפוכונדרית זה לא בשבילי לקבל על עצמי כזו אחריות אולי בגילגול הבא.
9. שומרי כשרות – אני שומרת כשרות לפי בד"צ פודינג, קחו את זה בחשבון.
10. פה כן יש כפל מבצעים: לייק, SHARE, פירסום על ה – WALL שלי אחד מהמתכונים שפירסמתי פה ועשיתם לו גירסה – הכל הולך. כל דבר כזה מכניס אתכם להגרלה. עשיתם לייק ו – SHARE נכנסתם פעמים להגרלה, עשיתם את כל השלושה נכנסתם שלוש פעמים, אתם מנויים לבלוג שלי – אז בכלל הרווחתם עוד מקום (רק תעשו לייק לעמוד כדי שאני אדע שאתם רוצים להשתתף וכמובן קראתם היטב את התקנון).
11. עשיתם לייק לדף שלי עוד לפני שפירסמתי את התחרות רק תלחצו שוב לייק על הסטטוס כדי שאני אדע להכניס אתכם להגרלה.
12. החלטתם להשתתף – הפרס מגיע אליכם עד הבית כל עוד אתם גרים בגבולות הערים הבאות: ר"ע, אלעד, שוהם, פתח תקווה, תל אביב, ר"ג, גבעתיים, הרצליה, רמת השרון, רעננה, כפר סבא. מעבר לערים האלו – תצטרכו להתחייב לאסוף את זה ממני.
13. התחייבתם לאסוף את זה ממני – עליכם להגיע בזמן, לא תגיעו זה עובר לממתין לזכייה אחריכם.
14. לכל פרס מוגרל הזוכה ושני פתקים אחריו במידה והזוכה יוותר או לא יוכל לקבל את הפרס שלו מסיבות כאלו ואחרות, הפתק שאחריו יהיה בהמתנה.
15. אתם גרים בחו"ל ובא לכם גם להשתתף – עם כתובת בחו"ל ורק לפרס השלישי.
16. זכיתם? פה זה כמו בלוטו! אתם מצטלמים ומעלים את התמונה שלכם לדף שלי בפייסבוק
17. תאריך תחילת התחרות – מהיום
18. תאריך סיום: 7.5.2013

רוצים לקבל הצצה למה אני מתכוונת?

קאפקייקס שמנת מעוצב

מחבר: Miss Pudding

מיס פודינג עדין שותה ויטמינצ'יק, אוכלת כל יום דני וניל ועוד כמה דברים שאף אחד לא אוכל, חושבת (יותר נכון בטוחה) שכל אחד צריך לתלות בבית תמונה של בן גוריון (אין על האיש הקטן הזה!) בטוחה שקניות עושות טוב לנשמה, למנהל הבנק ולעור הפנים וזה מה שחשוב בסופו של דבר, מאמינה שאין כמו פיתוח העל - מוצר המופת האגדי - אקונומיקה, ושצריך להפוך את שבועות לחג של שבוע חגיגות. זה אני על רגל אחת

מחשבה אחת על “יש לי יום הולדת… השמחה רבה! תחרות עם פרסים שווים

  1. גיליתי את הלייקים כאן בבלוגים רק בגללך, אין לי שמוג ירוק איך משתמשים בזה… בכל אופן, שיהיה לכם בהצלחה,
    אני מכאן רק אצפה בתמונות של הפרסים ואזיל ריר… כמו אחרי כל פוסט

להשאיר תגובה

