ארוחת שבועות פוסט פתיחה סלט עגבניות שרי ומוצרלה

8 תגובות

נגה בפיקניק

הפקת ענק: מיס פודינג מארחת את נגה (ההורסת) מהבלוג פייב שקל'ס
כשנתקלתי בפעם הראשונה בבלוג של נגה מ"חמש שקל" חשבתי שאני הוזה. סוף סוף נשמה תאומה שמתרוצצת ברחבי הבלוג ספירה ואוהבת וינטאג' אבל מה זה וינטאג'? נדמה היה ששלפו אותה מסרט ישן של שנות ה -30.
אחרי כמה שנים אזרתי אומץ וכתבתי לה מייל –ומשם העניינים התגלגלו ועבדנו על הפקת שבועות משגעת.
בימים הקרובים יעלו בזה אחר זה פוסטים לארוחת שבועות שלמה. ארוחה שתוכלו לעשות לגמרי לבדכם (גם אם זו הפעם הראשונה שלכם במטבח), ארוחה שלמה שכוללת הכל.
כל פוסט עולה בנפרד ובסיום כל הפוסטים יפורסמו יחד כארוחה שלמה. הפוסטים הם הפקה משותפת שלי ושל נגה. נגה על הסטייל ואני על הקולינריה, תקבלו 6 מנות עם 6 מערכי לבוש מותאמים, על המערכי לבוש תוכלו לקרוא בבלוג של נגה וכמובן לקבל רעיונות מגניבים איך להגיע לארוחת החג שייקיים מתמיד

ארוחת החג מתאימה ל – 4 עד 6 סועדים וסועדות.
פוסט הפתיחה לארוחה סלט עגבניות שרי ומוצרלה
חשבתי היטב כמה בא לי לחשוף את הסלט הסודי שמלווה אותי כבר המון המון שנים.
והחלטתי שבא לי.

בא לי שעוד אנשים שלא יודעים לבשל ילכו איתו לארוחה ויוכלו להשוויץ בסלט הכי מהמם, הכי טעים ושעושה וואו בכל ארוחה.

כלים:
קרש חיתוך
קערת הגשה
סכין חיתוך
כף לעירבוב
מצרכים:
1 סלסילה גדולה של עגבניות שרי אדומות (לא עגבניות שרי תמר)
1 קופסא של בייבי מוצרלה
1 קופסא של עלי בזיליקום
חצי שקית של צנוברים.

המוצרים לפני חיתוך
אופן ההכנה:
שמים מחבת נקייה על האש, שתהיה חמה בלי כלום בפנים. כשהמחבת חמה שופכים את הצנוברים.

קולים את הצנוברים

דקה – 2 דקות על האש כשאתם כל הזמן מערבבים ובוחשים את הצנוברים. הם אמורים לקבל צבע שזוף יפה. מכבים את האש ושמים בצד שיתקררו.
הצנוברים קלויים
שוטפים את העגבניות שרי היטב, מומלץ אם יש זמן להשרות בקערה עם מים. 

שוטפים את העגבניות

שוטפים גם את הבזיליקום, מומלץ להשרות כמה דקות בקערה עם מים ומלח כדי לנקות היטב. אני יודעת נשמע מוזר שאני מדגישה את הנושא של השטיפה אבל יש אנשים שלא שוטפים ירקות. איך אני יודעת? אני חייה עם אחד כזה בבית. הוא קורא לזה אורגני אני קוראת לזה "חומרי הדברה".
שוטפים את הבזיליקום
חוצים כל עגבניית שרי לחצי (נוח מאד להפוך אותה כך שהעוקץ למטה), לשים בתוך הקערה. אל תנסו להתקמצן ולחתוך לרבעים – הסלט יאבד מהצורה שלו יותר מהר וחבל.
חותכים את העגבניות
מוסיפים את העלי בזיליקום לעגבניות שרי – מסירים את העלים מהגבעולים בשלמותם, להשתדל לקחת את העלים הצעירים – הם רכים וטעימים יותר.
חותכים את הבזיליקום
שופכים את המים מהקופסא של הביבי מוצרלה בכיור, ומוסיפים לקערה את הכדורי מוצרלה.
מכניסים את הכדורים לתוך הסלט
כמה דקות לפני ההגשה אנחנו מוסיפים את הצנוברים (שבינתיים התקררו) לקערה ושופכים בין 2-3 כפות שמן זית. 

שמים שמן זית

מוסיפים מלח אני ממליצה על מלח גס. 

שמים מלח גס

להוסיף פלפל שחור גס (לא טחון דק).
שמים פלפל גרוס גס
אתם רוצים לקחת את הסלט איתכם לארוחה? הוא יכול לעמוד בנסיעה של חצי שעה מבלי ששמתם את הצנוברים והשמן על הסלט.
לחוצים בזמן ורוצים להכין את זה מוקדם יותר? אתם יכולים לחצות את העגבניות 3 שעות לפני ולשים בכלי יבש ואטום במקרר.
פינת עשה ואל תעשה:
1. לא להכין את זה עם עגבניות רגילות – אין טעם.
2. לא לשנות ולהכין את זה עם בולגרית או פטה זה לא הרעיון של הסלט.
3. לא להחליף את הצנוברים בגרעיני חמניה/גרעיני דלעת/אגוזים/פיסטוקים או כל חבר במשפחת האגוזים. מה שרשום זה מה שעושים.
4. לא להכין כמות גדולה שישאר למחר – הסלט הזה נראה נבול אחרי 5 שעות.

תמונה של הסלט בפיקניק

דוגמנית: נגה סדן
צילום: יואב פיצרסקי
מי זו נגה?
נגה היא הפנים והקול הכתוב שמאחורי הבלוג (השווה) חמש שקל.
כפוגשים אותה במציאות לא מאמינים כמה היא יפה, כשמסתכלים עליה חושבים שהחסידה טעתה בדרך והורידה אותה פה ולא בשבדיה
יש לה חיוך ממיס, סטייל מלא שיק וחן.
ואין לתאר כמה היא מקסימה וכובשת. רוצים לקרוא על נגה? לדעת איך היא בחרה את הסטייל למנת ההגשה המוצעת? לראות את הבגדים המהממים מקרוב? הכל בפוסט שלה "ספיישל שבועות" 

נגה על הכורסא
מי זה יואב?
יואב הוא הצלם שעשה עבודת חסד במשך 6 שעות לאורך כל הצילומים
מוכשר, מגניב וכמובן מקסים, חבל שיש ממנו רק עותק אחד בקיצור מושלם!. 

מחבר: Miss Pudding

מיס פודינג עדין שותה ויטמינצ'יק, אוכלת כל יום דני וניל ועוד כמה דברים שאף אחד לא אוכל, חושבת (יותר נכון בטוחה) שכל אחד צריך לתלות בבית תמונה של בן גוריון (אין על האיש הקטן הזה!) בטוחה שקניות עושות טוב לנשמה, למנהל הבנק ולעור הפנים וזה מה שחשוב בסופו של דבר, מאמינה שאין כמו פיתוח העל - מוצר המופת האגדי - אקונומיקה, ושצריך להפוך את שבועות לחג של שבוע חגיגות. זה אני על רגל אחת

8 מחשבות על “ארוחת שבועות פוסט פתיחה סלט עגבניות שרי ומוצרלה

  1. אסתטיקה צרופה
    נגה כשמה כן היא נגה וענוגה

  2. מקסים! בא לי כזה ועכשיו:)

  3. בלוג מקסים "חגיגה לעיניים" , אני מצפה לפרסומים הבאים.

  4. יא, פוסט מקסים!! עיצוב מקסים ואוכל מהמם!!

  5. פינגבק: ארוחת שבועות: לחם שום |

  6. פינגבק: ארוחת שבועות: פשטידת פיטריות |

  7. פינגבק: ארוחת שבועות: מנת קינוח מוס שוקולד וקציפה לבנה – נליס |

להשאיר תגובה

